پشتیبانی

پایان نامه رشته مهندسی برق و الکترونیک با عنوان تجزیه و تحلیل سیستم برقی قطار خودكشش (ریل باس)

مرکز خرید پروژه،پایان نامه،تحقیقات

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
مركز فروش پايان نامه، پروژه و مقالات

فروشگاه ایران کد

KING - 1

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

KING - 1

پایان نامه رشته مهندسی برق و الکترونیک با عنوان تجزیه و تحلیل سیستم برقی قطار خودكشش (ریل باس)
بازديد : 750

پایان نامه رشته مهندسی برق و الکترونیک با عنوان تجزیه و تحلیل سیستم برقی قطار خودكشش (ریل باس)

پایان نامه رشته مهندسی برق و الکترونیک با عنوان تجزیه و تحلیل سیستم برقی قطار خودكشش (ریل باس) سیستم همکاری در فروش فایلینا fileina فایلینا

دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق و الکترونیک با عنوان تجزیه و تحلیل سیستم برقی قطار خودكشش (ریل باس)

واگنهای ریل باس
سیستم برقی قطار
كنتاكتورها
سنسور
مدارات الکترونیکی 
میكروپرسسور
دانلود پایان نامه  کارشناسی برق و الكترونیك
خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی  کارشناسی برق و الكترونیك
پایان نامه 
پایان نامه رشته مهندسی برق و الکترونیک با عنوان تجزیه و تحلیل سیستم برقی قطار خودكشش (ریل باس)
سیستم همکاری در فروش فایلینا
fileina
دسته بندی برق، الکترونیک، مخابرات
فرمت فایل doc
حجم فایل 22928 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 180

پایان نامه رشته مهندسی برق و الکترونیک با عنوان تجزیه و تحلیل سیستم برقی قطار خودكشش (ریل باس)

مختصری در مورد واگنهای ریل باس

واگنهای ریل باس موجود در ایران از سری واگنهای كلاس 141 با اندكی تغییر در برخی قسمت ها می باشد. از این قطارها برای جابجائی در مسیرهای كوتاه استفاده می شود كه البته اقتصادی و مقرون به صرفه است.این قطارها تركیبی از تجربیات ریلی و جاده ای می باشد كه در كشور انگلستان طراحی شده و در سالهای اخیر وارد ایران شده است. هر قطار شامل دو واگن می باشد كه یكی از واگنها دارای سرویس بهداشتی بوده و دیگری فاقد آن است.
هر واگن مجهز به یك موتور دیزل بوده كه بصورت خوابیده در زیر هر واگن نصب شده است.
 
نوع موتور دیزل این واگنها لیلاند بوده و حداكثر قدرت آنها 162 KW در دور موتور 2100 rpm می باشد و یك توربو شارژر در آن نصب شده است. نوع سوخت دیزلها گازوئیل است. موتور دیزل هر واگن با یك گیربكس تمام اتوماتیك كوپل شده و هر واگن دارای دو محور محرك در زیر واگن می باشد و حركت از طریق یك انتقال دهنده مكانیكی به محور چرخها منتقل می شود.
 
برای تأمین قدرت الكتریكی مورد نیاز در هر واگن از دو سری باطری با ولتاژ خروجی 24V و جریان خروجی 400A استفاده شده كه یك سری از باطریها به جهت تأمین قدرت الكتریكی لازم برای استارت موتور و دیگر مدارات مورد استفاده قرار می گیرد و سری دیگر باطریها جهت تأمین روشنائی واگنها مورد استفاده می باشد.
 
هر دو سری باطری توسط دو دینام كه بصورت موازی می باشند، شارژ می گردند. دینام ها توسط موتور به حركت در می آیند، برق خروجی آنها یكسو شده و دو سر باطریها بوسیله دیودها از یكدیگر جدا می گردند.ارتباط الكتریكی بین دو واگن بوسیله كابلهای ارتباطی كه در انتهای دو واگن نصب می شود برقرار می شود. (اتصال دو واگن كه هر دو سرویس بهداشتی داشته باشند یا هر دو فاقد آن باشند ممكن نیست).
 
هر واگن دارای چهار درب ورودی و خروجی می باشد. دو درب یك لنگه در طرفین چپ و راست برای ورود راننده و خدمه و دو درب تاشو در طرفین برای ورود مسافرین، كه درب های مربوط به مسافرین توسط شیرهای الكتروپنوماتیكی بازو بسته می شود.میزان سرعت قطار توسط دسته كنترل گاز و بوسیله راننده انجام می گیرد. یك سیستم میكروپرسسور دهنده ها را با توجه به سرعت قطار به طور اتوماتیك عوض می نماید. سیستم ترمز نیز بوسیله دسته ترمز و توسط راننده اعمال می گردد.
 
 

دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق و الکترونیک با عنوان تجزیه و تحلیل سیستم برقی قطار خودكشش (ریل باس)




برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف