پشتیبانی

مدیریت علم است یا هنر

مرکز خرید پروژه،پایان نامه،تحقیقات

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
مركز فروش پايان نامه، پروژه و مقالات

فروشگاه ایران کد

KING - 1

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

KING - 1

مدیریت علم است یا هنر
بازديد : 175

مدیریت علم است یا هنر

در این ورق من یك تصویر مختصری كشیده ام تا ماهیت مدیریت را در سازمان‌های مدرن جدید، نوین با سطوح بالای فنی از نقطه نظر فكری سیستم‌های كاری نشان دهم

دانلود مدیریت علم است یا هنر

مدیریت علمی
ماهیت مدیریت
آفریننده‌ی Holism
سیستم دانشی سازمان
سیستم‌های بحرانی فكری
دانلود مقاله مدیریت علم است یا هنر
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
fileina
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

مدیریت علم است یا هنر

 
مقدمه
 در این ورق من یك تصویر مختصری كشیده ام تا ماهیت مدیریت را در سازمان‌های مدرن جدید، نوین با سطوح بالای فنی از نقطه نظر فكری سیستم‌های كاری نشان دهم.ابتدا من به تفاوت میان علم و (هنر) اشاره می‌كنم.سپس وسایل سیستم‌های متفاوت طبقه بندی مثل روش‌های تازه و سیستم های (پست) تازه و نوین را دنبال می‌كنم من بوسیله‌ی وجودهای خارجی و داخلی (باطنی ذهنی) جامع را با راههای تازه ارتباط دارم و بوسیله‌ی وجودهای ذهنی انفرادی با سیستم‌های پست تازه ارتباط دارم.
 
از طریق روشن كردن 3 راه دانستن،‌فهمیدن جهان و مصرفی الگوی سیستم‌های جدید دانش شخص حقوقی مدرن سطوح فنی بالا من در عصر دانش بحث می‌كنم و می‌گویم كه مدیریت هم علم و هم هنر است.چیزهای مورد بررسی مال یك قسمت متفاوتی از نیازهای واقعیت هستند كه با وسایل مورد معامله فرق دارد.هدف از این چیز این است كه یك توضیح مختصری از این كه چرا مدیریت هم عالم است و هم هنر داده شود و بحث و مناظره بیشتر برروی هستی (ذات) انجمن علمی و عمل كننده ی مدیریت را الهام كنند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

مدیریت علمی

ماهیت مدیریت

آفریننده‌ی Holism

سیستم دانشی سازمان

سیستم‌های بحرانی فكری

 
 

مدیریت چیست؟

 آیا یك علم است یا هنر؟ برای مردم مختلف جواب می‌تواند هم هر دو باشد هم هیچ كدام. بعضی از مردم فكر می‌كنند مدیریت یك علم است.چون بعضی قاعده‌ها و قانون‌های علمی وجود دارد. (مثل تئوری‌های مدیریت علمی تیلور و سازمان‌های انجمن علمی و اجتماعی مدیریت و بر) كه می‌تواند برای بهبود نیروی كار یا سازمان‌های كارآیی، سود یا زیان، خصوصی یا دولتی (تیلور: سال 1911 و وِبِر سال 1947) كاربرد داشته باشد.دیگر مدرسه‌ی مهم برداشت مدیریت بعنوان یك علم از مناطق سیستم‌های علمی می‌آید. همیشه از سال 1940 مردان كلیسا و زنان آن بر پایه ی (با براساس) فلسفه‌ی اهل تجربه‌هی خواننده‌ها تلاش كرده‌اند تا یك شورای شیوه‌ی تجربه‌ای را برای معامله با صادرات انجمنی در مناطقی مثال شهرهای مورد نظر یامدیریت كاری انجام دهند.
 
آن‌ها انجمن علمی درست و زنده‌شان را وقف كرده‌اند تا یك مدیریت علمی را كه می‌تواند یك علم خوب و درست را تضمین كنند زنده نگه دارد طرح كنند.و بسیار در پژوهش‌های كاری و جنبشی اجتماعی آمریكا شركت كردند.(فیلیپ پدر حقوق و پژوهش كاری در آمریكا، زمانی كسیك رئیس جمهور در سال 1952 بود خدمت می‌كرد و الف هم زمانی كه پنجمین رئیس جمهور در سال 1956 بودخدمت می‌كرد) و شورای مدیریت علمی (ویلیام كوپر زماین كه رئیس‌جمهور بود خدمت می‌كرد و مرد كلیسا یا چرچ مَن زمانی كه در سال 1962 رئیس جمهور بود خدمت می‌كرد و همین طور بعنوان اولین رئیس انتشارات مجله‌ی مدیریت علمی در سال 1955 بود خدمت می‌كرد) روش مدیریت علمی باستانی، طرح سیستم‌های اجتماعی مردان كلیسا و سیستم‌های علمی اجتماعی آكف می‌تواند آن‌ها را بعنوان (یا از دید) نماینده‌های واقعی مدرسه‌ی علمی نگاه كند. اگر چه آكف این باور را دارد كه این مدیریت در هم بر هم یك هندو یك علم است (چرچ من (م‌د كلیسا) 1955، 1971، 1979، 1994، آلف 1978، 1979، 1981، 1999a، 199b)
 
 
فهرست مطالب
آیا مدیریت علم است یا هنر2
یادداشت پژوهش3
مقدمه4
مدیریت چیست؟4
علم و هنر7
آفریننده‌ی هالیسم9
واحدهای و انفرادی، ذهن و بدن11
مدرسیت در سازمان‌های مدرن فنی17
نتیجه18
 

دانلود مدیریت علم است یا هنر




برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف