پشتیبانی

جایگاه محصولات دسینی در بازار

مرکز خرید پروژه،پایان نامه،تحقیقات

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
مركز فروش پايان نامه، پروژه و مقالات

فروشگاه ایران کد

KING - 1

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

KING - 1

جایگاه محصولات دسینی در بازار
بازديد : 213

جایگاه محصولات دسینی در بازار

امروزه بسیاری ازشرکت ها وسازمان های موفق دنیا مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند آنان دریافته اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان از مفروضات اصلی گرایش بازاریابی است

دانلود جایگاه محصولات دسینی در بازار

بازاریابی
مشتری مداری
محصولات دسینی
دانلود مقاله جایگاه محصولات دسینی در بازار
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
خرید پایان نامه رشته مدیریت
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 400 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

جایگاه محصولات دسینی در بازار

 
 
مقدمه
امروزه بسیاری ازشرکت ها وسازمان های موفق دنیا مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند. آنان دریافته اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان از مفروضات اصلی گرایش بازاریابی است.در بازاریابی مهمترین و اصلی ترین مشخصه توانمند شدن یک تشکیلات در بازار کسب درآمد ،   مشتری مداری می باشد. همچنین از آنجا که بررسی جامعه مصرف کنندگان هر محصولی تابع عوامل متفاوتی چون درآمد ، ذائقه ، سطح تحصیلات و... می باشد مطالعه و کشف نیازهای مصرف کنندگان و تجزیه و تحلیل فرآیند رفتار آنان نیز نیازمند بررسی و انجام تحقیقات علمی می باشد تا بتوان خدمات مناسب تری را به بازار عرضه نمود .
 
باید دانست که پیروی از فلسفه ی بازارگرایی ، صرفاً به معنای تأکید سطحی برپیام های تبلیغاتی نیست بلکه باید توجه داشت که هر چند برخی ازاستراتژی های بازاریابی را بدون انجام دادن تحقیقات گسترده می توان طراحی کرد ، اما بازاریابی واقعی به معنای پاسخگویی به خواسته ها و ترجیحات گروه های مختلف مصرف کنندگان است و به دست آوردن رضایت کامل آنان مستلزم بررسی های همه جانبه، وسیع و مستمر نظریات تعداد زیادی از آنها با تأکید برنوع مصرف می باشد. پس با توجه به حساسیت واهمیت این مطالب ، انجام تحقیقات فقط از عهده ی کارشناسان خبره تحقیقاتی با اعمال روشهای علمی _ پژوهشی بر می آید که هر چند پر هزینه می باشد اما نتایج بسیار مطلوبی برفروش دراز مدت خواهد داشت. 
 
 
کلمات کلیدی:

بازاریابی

مشتری مداری

محصولات دسینی

 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه                         1 
 
درباره دسینی                        2
 
معرفی محصولات                      4
 
پرسشنامه                     15
 
نمودار آماری مربوط به درصد گزینه ها                    16
 
نتیجه گیری                    31
 
 
 

دانلود جایگاه محصولات دسینی در بازار




برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف