پشتیبانی

پروپوزال بررسی رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترو

مرکز خرید پروژه،پایان نامه،تحقیقات

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
مركز فروش پايان نامه، پروژه و مقالات

فروشگاه ایران کد

KING - 1

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

KING - 1

پروپوزال بررسی رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترو
بازديد : 134

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 169 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

 

پروپوزال بررسی رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترونیكی

رابطه بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترونیكی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

بیان مسأله اساسی تحقیق

 

با پیدایش تجارت الكترونیكی بسیاری از بخشهای اقتصادی و صنعتی، كمابیش تحت تأثیر این فناوری نوید بخش قرار گرفته­اند. با این وجود، نفوذ تجارت الكترونیكی در هیچ صنعتی مانند صنعت بانكداری مشهود نبوده است. امروزه استفاده از بانكداری الكترونیكی بیش از آنکه یک مزیت باشد، یک ضرورت است و بانکها ناچاراند برای بقا خود وکاهش هزینه ها خدماتشان را  به صورت الکترونیکی ارائه دهند. اما به نظر می­رسد این خدمات چنان که باید وشاید مورد استقبال واقع نشده است. با توجه به این نکته و با انجام مطالعه در زمینۀ عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیكی ، مشخص گردید که نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند می توانند بر  استفاده مشتریان از خدمات بانكداری الكترونیكی تأثیر  بسزایی داشته باشند. در واقع این دو عامل سبب افزایش اعتماد مشتریان می شوند و اعتماد متغیری است که در پذیرش بانكداری الكترونیكی نقشی بسیار حیاتی دارد. با گسترش شبکه اینترنتی و روی آوردن مشتریان به این پدیده به منظور رفع نیازهای خود ، برای شرکتها این فرصت بوجود آمده که از طریق خدمات نوین اینترنتی مشتریان بیشتری را جذب کنند . از طرفی شدت گرفتن رقابت میان شرکتهای ارائه دهندۀ خدمات از طریق دنیای مجازی باعث شده که شرکتها بیشتر به دنبال حفظ مشتریان موجود خود باشند تا جذب مشتریان جدید این امر سبب شده که مفاهیمی همچون بازاریابی رابطه مند و نشان تجاری شرکت در این زمینه مطرح شود ، چرا که در دنیای وب دیگر ارتباطات چهره به چهره مطرح نمی باشد و میزان اعتماد مشتریان است که در تصمیمات خرید مشتریان و استفاده آنها از خدمات اینترنتی تعیین کننده می باشد [Lin,210:16-34 & Lu].

در این میان، خدمات مختلفی از طریق این ابزار قدرتمند ارائه شده است كه یكی از آنها، خدمات بانکداری می­باشد كه عرضه اینترنتی این خدمات، مزایای زیادی برای بانك ها و مشتریان آنها دارد.

بانكداری الكترونیكی عبارتست از ارائه اطلاعات و خدمات اصلی بانك از طریق وب. این خدمات دست كم شامل مشاهدة صورتحساب، گزارش تراكنشهای قبلی حساب، و انتقال وجوه به حسابهای دیگر در همان بانك است[باقری،1387].

همانطور که اشاره شد ، حفظ و نگهداری مشتریان مهمتر از بدست­آوردن مشتریان بوده و ایجاد ارزش برای مشتری عامل مهمی برای حفظ مشتریان محسوب می­شود[Weinstein,2002:68-259].

بنابراین بانکها باید به دنبال استفاده از ابزارهایی مانند بهبود نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند باشند که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و در صورت ممکن به جذب مشتریان بالقوه نیز بپردازند

[Lin,210:16-34 & Lu] .

این تحقیق به دنبال پاسخ به این پرسش است که " بین بازاریابی رابطه مند و نشان تجاری شرکت با  استفاده مشتریان از خدمات بانكداری الكترونیكی چه رابطه ای وجود دارد ؟ "

اهمیت و ضرورت تحقیق

این تحقیق به شناسایی «رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با  استفاده مشتریان از خدمات بانكداری الكترونیكی » پرداخته است. علت اصلی انجام چنین تحقیقی، ارائه معیارهایی برای ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی بوده، به طوری که بتوان با ایجاد مزیت رقابتی در شرایط و صنایع مختلف خدماتی از آن بهره جست.   اهمیت و ضرورت انجام تحقیق به اهمیت نشان تجاری در راهبردهای بازاریابی شرکت ها و نقش آن در جذب، نگهداری و پشتیبانی از مشتریان برمیگردد. نشان تجاری نقش راهبردی و مهمی در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات مدیریت راهبردی شرکتها دارد....

پروپوزال رشته مدیریت

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

دانلود پروپوزال بررسی رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترونیكی




برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف