پشتیبانی

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ شرکتی و بازاریابی رابطه مند در سازمان

مرکز خرید پروژه،پایان نامه،تحقیقات

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
مركز فروش پايان نامه، پروژه و مقالات

فروشگاه ایران کد

KING - 1

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

KING - 1

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ شرکتی و بازاریابی رابطه مند در سازمان
بازديد : 319

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ شرکتی و بازاریابی رابطه مند در سازمان

پایان-نامه-بررسی-رابطه-بین-فرهنگ-شرکتی-و-بازاریابی-رابطه-مند-در-سازمانمطالعه موردی: شرکت ایران خودرو، چکیده: هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین فرهنگ شرکتی و بازاریابی رابطه مند در شرکت ایران خودرو است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان و مدیران شرکت های تابعه ایران خودرو مستقر در شهر تهران می باشد، ،نمونه ی پژوهش شامل 364 نفر بود که به روش نمونه گیری تصادفی ساده ...دانلود فایل

 



موضوع: علوم انساني,مديريت,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف