پشتیبانی

مرکز خرید پروژه،پایان نامه،تحقیقات

مرکز خرید پروژه،پایان نامه،تحقیقات

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
مركز فروش پايان نامه، پروژه و مقالات

فروشگاه ایران کد

KING - 1

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

KING - 1

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان رهبری
بازديد : 259

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان رهبری

رهبری در واقع تعیین مسیر برای افراد زیر دست و پیرو از همه قدرت هاو کیفیت شخصیتی قدرتمند و تاثیر گذار است و رفتار یک رهبر می توان موجب اتحاد و اجتماع زیردستان شود که برای رسیدن به اهداف رهبر عمل می کنند

دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان رهبری

رهبری
سازمان
رهبری و مدیریت
رفتار و عملکردهای رهبر
دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان رهبریسیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام  پایان نامه رشته مدیریت
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته مدیریت
خرید رشته مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 66 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان رهبری

 
*همراه با :
  1. تمرین های تجربی
  2. سوالهای قابل بحث
  3. تمرین ها وسوالات گروهی
 
مقدمه:
BarbaraHyder  این مطلب را دریافته بود که رئیس بودن و مقام بالا داشتن در یک شرکت مدرن با رهبر و سرپرست بودن در یک شرکت بزرگ قدیمی مانند Mary kay که مربوط به لوازم آرایشی است کاملا متفاوت است. Hyder رئیس Mary kay از اینکه به مقام مهمی درشرکت آرایشی مردن برسد بوده تفاوت شرکت های جدید در چیزی بود؟ او اکنون مشغول تصمیم گیری و مدیریت گروهش در این عصر جدید می باشد. برای مثال وقتی آنها متوجه مانعی در تبلغاتشان در دسامبر 1999 شدند در کمترین زمان تصمیم به کنسل تبلغاتشان گرفتند و به جای آن حدود 20 میلیون دلار را وارد یک رشته در اقدامات در فوریه سال 2000 کردند. 
 
شعار جدید او این بود (عملکرد شما باید سریع باشد، سرعت عامل مهمی می باشد) اقدامات و تجربیات hyderبیشتر در مورد این است که رهبری چیست و چه فرقی بین حال و چند سال قبل وجود دارد. رهبران همیشه باید بگویند که (اینجا همانجایی است که انتظار رفتن و رسیدن به آن را داشتیم) و با تاثیر گذاری و ایجاد انگیزه و متقاعد کردن مردم آنها را به پیروی از راهنمایی هایشان دعوت کنند یکی از دلایل تفاوت، همان طوری که شاهد آن هستیم آن است که یک عنصر و ساختار اتحاد و توافقی بین اعضای گروه و رهبر و سرپرست وجود دارد.سازمانده شامل کارکنان در ارتباط با کارگران است این کارگران باید انگیزه لازم در پیروی از دستورات رهبر را داشته باشند. در این قسمت ما به مسئله قوه رهبری و هدایت اشاره می کنیم.
 
 
 
کلمات کلیدی:

رهبری

سازمان

رهبری و مدیریت

رفتار و عملکردهای رهبر

 
 

یک رهبر چه کارهایی انجام می دهد؟

برنامه ریزی و وارد رقابت شدن، سازماندهی و مدیریت تیم، و تصمیم گیری و ایجاد سایتی مناسب و داشتن رهبری و ریاست مناسب مانند Barbara Hyder  انجام می داد.بعد از تعیین برنامه و سازماندهی هیچ اتفاقی نمی افتد مگر اینکه زیر دستان وافراد تیم طبق برنامه تعیین شده حرکت کنند . مطمئن باشید که این مهمترین قسمت از کار رهبر می باشد.قوه رهبری و ریاست در واقع چیزی است که با تاثیرش بر دیگران باعث می شود که به سوی اهداف و برای رسیدن به آن با انگیزه عمل کنند همان طوری که بعدا  در این بخش توضیح خواهیم داد.
 
رهبری در واقع تعیین مسیر برای افراد زیر دست و پیرو از همه قدرت هاو کیفیت شخصیتی قدرتمند و تاثیر گذار است و رفتار یک رهبر می توان موجب اتحاد و اجتماع زیردستان شود که برای رسیدن به اهداف رهبر عمل می کنند. در قسمت های پایانی این مقاله ما عملکردهای مدیریتی و برنامه ریزی ها و سازماندهی را تحت پوشش قرار می دهیم.در حال حاضر ما به درک مهارتهای تاثیر گذار و سازماندهی و کنترل کارگران برای تکمیل و ایفای برنامه های شرکت می پردازیم . ما به بررسی مفهموم رهبری بر می گردیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
یک رهبر و سرپرست بودن:1
یک رهبر چه کارهایی انجام می دهد؟2
رهبران نقش ها زیادی ایفا می کنند:3
توضیح در مورد این که چه اتفاقی می افتد.6
عملکردهای درست در این زمینه شامل موارد زیر می شود:8
موانع رئیس و رهبر بودن:9
رفتار و عملکردهای رهبری:15
رفتارهای رهبری:15
رفتار و عملکردهای رهبری:17
اطلاعات و برقراری رابطه عاطفی:19
5 رابطه عاطفی در کار:20
قدرت:21
چگونه یک رهبر مانند یک رهبر واقعی عمل می کند:24
ساختار و توجه روشها:25
روش های مدیریتی وعملکردی:27
مطالعات دانشگاه Michigan28
تغییر کلی رفتاری رهبران:29
رهبران با تغییرات کلی چه کارهایی انجام می دهند؟30
مطالعه در مورد رهبران دارای قوه تغییر و توسعه:32
آیا تفاوت جنسیتی می تواند در روش رهبری موثر باشد؟33
پابرجایی و ادامه نظرات نادرست:33
عملکرد:34
مزیت های جنسیتی:35
تئوری های موقعیتی رهبری:35
اقدامات احتمالی fiedler در رابطه با تئوری رهبری:36
تئوری های مبادله اعضا- رهبر:38
مدل موقعیتی رهبری:40
مدل Vroom –gago-yetten:42
یک رهبر شدن:43
آغاز تفکر مانند یک رهبر:43
قضاوت و داوریتان را توسعه دهید:44
شرایط و رفتارهای رهبری دیگر را توسعه دهید:46
ساختن نیروها و توانایی های خود را آغاز کنید.47
اگر بتوانند دارای قدرت دادن پاداش هستند:47
خلاصه :53
همه کارها را با هم و به کمک یکدیگر انجام دهید:55
نحوه فکر کردن انتقادین:55
تمرینهای تجربی:57
سوالهای :61
سوالهای قابل بحث :64
تمرین ها وسوالات گروهی:66
 

دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان رهبری


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات
بازديد : 270

ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات

هدف اصلی تحقق دولت الکترونیکارائه خدمات مؤثر و کارامد به شهروندان با سسسساستفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است ؛ به گونه ای که دولت ، بیشتر و بهتر پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد

دانلود ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات

دولت الکترونیک
فناوری اطلاعات
دولت شهروند – محور
دانلود مقاله ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات 
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پروژه و پایان نامه رشته مدیریت
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته مدیریت
خرید پایان نامه رشته مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات 

 
 
مقدمه
هدف اصلی تحقق دولت الکترونیکارائه خدمات مؤثر و کارامد به شهروندان با سسسساستفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است ؛ به گونه ای که دولت ، بیشتر و بهتر پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد . از مزایای استفاده از فناوری اطلاعات در تعامل مردم و دولت می توان موارد در پی آمده را نام برد :‌
 
1. قابلیت ارائه خدمات در تمام اوقات شبانه روز ؛ 
2. عدم نیاز به مراجعة حضوری برای دریافت خدمات ؛‌
3. ارائه خدمات سریع و مطمئن .
 
برای موفقیت دولت الکترونیک به چند تحول اساسی در طرز تفکر سیستم دولتی نیاز است که مهمترین آنها به شرح در پی آمده است : 
1. جایگزینی دولت شهروند – محور و باز به جای دولت دیوان – محور 
به طور سنتی دولت به جای مردم تصمیم می گیرد ، اما در دولت نوین با ارائه اطلاعات و مهارتها ، شهروندان قادر خواهند بود که خودشان دست به انتخاب بزنند .علاوه بر این به جای آنکه لازم باشد مردم برای امور مختلف به دولت مراجعه کنند ، باارائه خدمات همزمان (online) ، این دولت است که به مردم مراجعه می کند .
 
2. پاسخگویی و شفافیت بیشتر به جای تصمیم گیری غیر شفاف 
قوانین ،‌سیاستها و اجرای آنها مورد نظارت دقیقتری قرار می گیرد و اصلاحات آنها سریعتر اعمال می شود . 
 
3. سیاستگذاری بر اساس واقعیتها و تحلیل داده ها 
سیاستگذاری ها بر پایة آمار و اطلاعات از شهروندان و صاحبان مشاغل انجام می شود.نقش دولت از حالت دستوری ، به شکل پیشنهادی با تمرکز بر شکل دهی محیط تغییر می کند ؛ به گونه ای که افراد قادر باشند بهترین تصمیم را خودشان اتخاذ کنند .به طور کلی تعامل بین دولت و مردم بیشتر توسط خود مردم به پیش برده می شود . دولت به تنهایی خدمات را ارائه نمی کند ، بلکه از همکاری شهروندان و صاحبان مشاغل برخوردار خواهد بود . مدیریت دولتی از حالت بالا به پایین متحول خواهد شد و بیشتر افراد دانشور تصمیمهای مستقل مبتنی بر اطلاعات خواهند گرفت ، بهبود کارایی ، باعث کوچکتر شدن دولت شده و  این به نوبه خود باعث آزاد شدن نیروی انسانی و اشتغال در بخش فناوری اطلاعات می شود . به این ترتیب پاسخگویی ، شفافیت و بهره وری دولت به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت .
 
 
 
کلمات کلیدی:

دولت الکترونیک

فناوری اطلاعات

دولت شهروند – محور

 
 
 
 
فهرست مطالب
سرمقاله  1
جایگزینی دولت شهروند – محور و بازار به جای دولت دیوان – محور1
سیاستگذاری براساس واقعیتها و تحلیل داده ها2
تغییرات مربوط به شهروندان و صاحبان مشاغل3
تغییرات ایجاد شده در دولت5
تغییر در راهبردها6
افزایش مهارتها6
سیستم ها  و فرآیند6
ساختار7
فرهنگ7
پورتال8
خدمات پورتال11
بخش بنیادی پورتال11
ابزارهای یکپارچه سازی11
ویژگی های پورتال13
مراحل ایجاد پورتال15
انواع پورتال15
پورتال عمومی15
پورتال حرفه ای15
پورتال شخصی15
مزایای پورتال16
امضای دیجیتال16
رمز نگار متقارن و نامتقارن19
مثال ساده از رمز نگار 21
امضای دیجیتال و ا حراز هویت21
تابع درهم سازی23 
 
 

دانلود ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بررسی تأثیر تسهیلات پرداختی بر مطالبات در بانک کشاورزی طی سالهای 1382-1387
بازديد : 255

بررسی تأثیر تسهیلات پرداختی بر مطالبات در بانک کشاورزی طی سالهای 1382-1387

در این تحقیق هدف ما بررسی تاثیر تسهیلات پرداختی مطالبات سال‌های 1382 الی 1387 است

دانلود بررسی تأثیر تسهیلات پرداختی بر مطالبات در بانک کشاورزی طی سالهای 1382-1387

مطالبات معوق
مشارکت مدنی
مشارکت حقوقی
تسهیلات پرداختی
آیا تسهیلات پرداختی بر مطالبات تاثیر دارد؟
دانلود مقاله بررسی تأثیر تسهیلات پرداختی بر مطالبات در بانک کشاورزی طی سالهای 13821387
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
خرید پایان نامه
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 85 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

بررسی تأثیر تسهیلات پرداختی بر مطالبات در بانک کشاورزی طی سالهای 1382-1387

 
 
مقدمه
در گذشته دیرین برای تداوم حیات، نیاز هر فرد با تلاش فردی (شکار، تولید و...) تأمین می شد ولی با گذشت زمان هرگز با تولید شخصی قانع نبود و اگر در آن روز بشر نمی‌توانست با زور هر چه می‌خواهد به چنگ آورد ناگزیر حاضر می‌شد از راه معاوضه جنس با جنس (معاوضه مستقیم کالا با کالا) نیازهای عادی زندگی را فراهم کرده و از این راه امرار معاش نماید. در این گونه داد و ستد‌های اولیه (قرنها پیش از میلاد) معاوضه دو کالا با هم بدون تعیین ارزش و معیاری برای سنجش انجام می‌پذیرفت تا آنکه راه (مبادله غیر مستقیم کالا با کالا) را در پیش گرفت و همین انتخاب موجب پیدایش پول شد.
 
پس از ابداع پولبه ترتیب پول کاغذ ابداع شد. افزایش حجم پول‌ها و داد و ستد با آن نیاز به مراکزی احساس شد که این معادلات را سامان دهد و افراد سرمایه‌دار اموال خود را نزد بگذارند و مطالبات راه دور خود را به راحتی انجام دهند برای انجام کارهای تجاری خود از آنها پول (وام) دریافت کنند. اینگونه صرافان آغازگر بانکداری در جهان شدند در این تحقیق هدف ما بررسی تاثیر تسهیلات پرداختی مطالبات سال‌های 1382 الی 1387 است.
 
 
 
 
کلمات کلیدی:

مطالبات معوق

مشارکت مدنی

مشارکت حقوقی

تسهیلات پرداختی

 
 
 
فهرست مطالب
عنوانصفحه
فصل اول:
کلیات تحقیق2
فصل دوم:
ادبیات تحقیق15
فصل سوم: 
روش شناسی38
فصل چهارم: 
تحلیل داده‌های پژوهش یا تحقیق39
فصل پنجم: 
نتیجه گیری و پیشنهاد42
 

دانلود بررسی تأثیر تسهیلات پرداختی بر مطالبات در بانک کشاورزی طی سالهای 1382-1387


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مقاله ای کامل در مورد بازاریابی
بازديد : 309

مقاله ای کامل در مورد بازاریابی

نجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را این چنین تعریف نموده است « بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و تحقیق یک ایده ،‌قیمت گزاری ، تبلیغات و توزیع کالا ، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی این مبادله ارضا شود

دانلود مقاله ای کامل در مورد بازاریابی

بازاریابی
بازاریابی بین المللی
استراتژی های تبلیغات
دانلود مقاله ای کامل در مورد بازاریابی
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پروژه و پایان نامه رشته مدیریت
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

مقاله ای کامل در مورد بازاریابی

 
مقدمه
برای درک مفهوم بازاریابی ابتدا باید بازاریابی را درک نمود. انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را این چنین تعریف نموده است : « بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و تحقیق یک ایده ،‌قیمت گزاری ، تبلیغات و توزیع کالا ، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی این مبادله ارضا شود.
 
بازاریابی موارد زیر را در بر می گیرد:
1- تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته ی آن ها.
2- طراحی و ساخت و یا ارائه ی کالا و خدمتی که نیاز و خواسته ی آن ها را برآورده سازد.
3- تعیین قیمت مناسب.
4- توزیع کالا و خدمت در زمن و مکانی که برای مشتری مناسب باشد.
5- ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم .
6- بازخورد از مشتریان و ارائه ی خدمات پس از فروش 
 
بازاریابی بین المللی : چارچوب بنیادی بازاریابی بین المللی با بازاریابی داخلی تفاوتی ندارد . به عبارت دیگر شناخت بازار هدف طراحی و ایجاد کالا یا خدمت ، قیمت گذاری ، توزیع و تبلیغات اساس بازاریابی و بازاریابی بین المللی را تشکیل می دهد.
 
 
کلمات کلیدی:

بازاریابی

بازاریابی بین المللی

استراتژی های تبلیغات

 
 
فهرست مطالب
مقدمه1
بازاریابی بین المللی چیست ؟2
سطوح مختلف بازاریابی :4
بازاریابی جهانی :5
نظریه های تجارت بین المللی :7
انواع گروه های بازار14
سایر جنبه های اقتصادی16
بازاریابی یک پدیده ی فرهنگی22
فرهنگ چیست ؟22
عوامل موثر بر سازمان دهی بازاریابی بین المللی28
استراتژی های محصول34
عوامل موثر بر قیمت گذاری38
مدیریت ارتباطات45
استراتژی های تبلیغات بین المللی :46
استراتژی کنش :47
انتخاب رسانه :48

دانلود مقاله ای کامل در مورد بازاریابی


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آ
بازديد : 299

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آن

در مجموعه پیش رو سعی شده است تا ضمن مروری گذرا بر مدیریت و فلسفه آن روش ها و مكانیزم های مورد نظر در ایجاد ارتباط موثر و مفید،راههای جلوگیری از تنش در مدیریت ،استفاده بهینه و مطلوب از زمان و بررسی گردد تا مدیران دفاتر به عنوان رابط اصلی واساسی سیستم ارتباطی مدیریت سازمان ها با دیگران بتوانند در حد نیاز توشه ای از آن بر گیرند

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آن

مدیریت زمان
فلسفه مدیریت
ارتباط با کارکنان
برنامه ریزی در سازمان
مدیریت تنش
دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آن
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
خرید پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آن

 
مقدمه
روش های مختلف مدیریتی یكی پس از دیگری عرضه می شوند. گاه تكنیك های جدیدتر قدیمی ها را منسوخ می كند. كمتر سازمانی به این نكته توجه دارد كه پیاده كردن تكنیك های  جدید بشری مناسب می طلبد. بسیاری از موانع ومشكلاتی را كه به عنوان یك مدیر احساس می كنیم سرراه پیشرفت وموفقیت است درواقع عدم وجود تكنیك ها یا امكانات فیزیكی نیست بلكه ریشه در باورها،ارزش ها وفرهنگ سازمانی دارد.مشكلات سخت افزاری آسان تر قابلیت هستد وسریعتر قابل حل. درمقابل دیدن مشكلات نرم افزاری كه ریشه درروح وجان انسان ها دارد، دیدگان حساس میطلبد، قلبی دلسوز ودرایتی صبورانه.
 
امروزه سرمایه های انسانی را كلید موفقیت سازمان می دانند. آدمی، این گل سرسبد آفرینش، در عصر اطلاعات به بزرگترین سرمایه سازمان تبدیل شده است. بنابراین هر مدیر هوشیاری باید بداندكه مدیریت این سرمایه ارزشمند،اولین دغدغه فكری او باید باشد.سوال اینجاست كه چگونه این آفریده نا شناخته و پیچیده را می توان مدیریت كرد؟ چگونه می توان اهداف این موجود هدف جو ،مختار،آفریننده و خود آگاه را با هدف سازمانی هم سو ساخت؟ ارتباطات انسانی سازمانی و فرا سازمانی از ضروریات مدیریت جدید است كه در پرتو آن اهداف و مقاصد بیان و عواطف واحساسات منتقل می گردند ودر نهایت تفاهم، همدلی،اعتماد،همكاری ومشاركت به وجود ماآید و پدیده های منفی مانند مقاومت ،تعارض وتنش كاهش می یابد.
 
 اگر كار كردن با انسان ها را ملاك موفقیت در مدیریت و كار بدانیم،بدون تردید باید به ارتباطات به عنوان مهمترین ابزار  آن توجه شود.گاهی اوقات یك گفتگوی چهره به چهره ،یك مكالمه تلفنی یا یك نامه مناسب  می تواند.در حد معجزه  در متقاعد ساختن طرف مقابل موثر واقع شود .در مجموعه پیش رو سعی شده است تا ضمن مروری گذرا بر مدیریت و فلسفه آن روش ها و مكانیزم های مورد نظر در ایجاد ارتباط موثر و مفید،راههای جلوگیری از تنش در مدیریت ،استفاده بهینه و مطلوب از زمان و.... بررسی گردد تا مدیران دفاتر به عنوان رابط  اصلی واساسی سیستم ارتباطی  مدیریت سازمان ها با دیگران بتوانند  در حد نیاز توشه ای از آن بر گیرند.
 
 
کلمات کلیدی:

مدیریت زمان

فلسفه مدیریت

ارتباط با کارکنان

برنامه ریزی در سازمان

 
 
فهرست مطالب:
مقدمه
 

بخش اول: مدیریت و فلسفه آن

مدیریت/ وظایف مدیر/ مهارتهای مدیر/
نقش های مدیر/ سطوح مدیریت/ عملكرد مدیریت
 

بخش دوم:نظریه های مدیریتی 

            سلسله مراتب نیازهای مازلو/ نظریهy،x
 

بخش سوم: برنامه ریزی

            هدف گذاری وتصمیم گیری/برنامه ریزی وانواع آن
 

بخش چهارم: تنش كاری یا فشارروانی

              الگوی تنش/مدیریت تنش 
 

بخش پنجم: مدیریت زمان

                  تقسیم بندی كارها/ عوامل اتلاف وقت/راهزنان وقت/صرفه جویی وقت
            فرمول برنده شدن/ ویژگی های رفتاری یك برنده/ ویژگی های مدیران موفق
 

بخش ششم: نظام اطلاعاتی و مدیریت  

 

بخش هفتم: نظام ارتباطی 

 آثار ارتباط/ تلاش برای ارتباط بهتر/تفاوت شنیدن وگوش دادن/
قدرت كرداروقدرت گفتار/مدیریت كتاب باز/
اقداماتی برای ایجاد رابطه اعتماد آمیز/قدرت اثربرتر
منابع مورد استفاده.

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آن


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی (بصورت جامع و کامل)
بازديد : 284

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی (بصورت جامع و کامل)

مدیریت آموزشی در جهان، به مرور، معنای رهبری در تمام سطوح نظام آموزشی را پیدا كرده است با این حال، در نظام آموزشی ما، مدیریت آموزشی فعالیتی است كه خارج از مدارس و سازمانهای آموزشی، در بالاترین سطح سلسله مراتب وزارتی صورت می‌گیرد

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی (بصورت جامع و کامل)

توانایی تشخیص مفهوم مدیریت آموزشی و كاركردهای آن 
مدیریت آموزشی
برقراری روابط انسانی
دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی
توانایی تشخیص مفهوم مدیریت و اصول آن
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
خرید پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت 
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 105 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 141

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی (بصورت جامع و کامل)

 
 
مقدمه 
ظهور سازمانهای اجتماعی و گسترش روز افزون آنها، از ویژگیهای بارز تمدن بشری است؛ به طوری كه با توجه به عوامل گوناگون مكانی و زمانی، و ویژگیها و نیازهای خاص جوامع مختلف، همه روزه انواع سازمانهای اجتماعی ظهور و گسترش می‌یابند و بر تعدادشان افزوده می‌شود. بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهداف خود، به نوعی مدیریت متناسب با ساختارش نیازمند است.ناگفته نماند كه درك ضرورت «اداره كردن» مربوط به روزگار اخیر نیست، بلكه از دیرباز، بشر متوجه شده است كه برای رسیدن به یك «هدف»، لازم است به بسیج امكانات و رهبری آنها برای تحقق آن هدف اقدام كند.
 
در كشور ما، توجه به مسئله مدیریت آموزشی، تقریبا از سی سال پیش، ابتدا از طریق ارائه دروس و سپس ایجاد رشته‌های تحصیلی دانشگاهی آغاز گردید. اخیرا، در پی گسترش روز افزون نظام آموزشی، ضرورت بهسازی كیفیت نتایج آموزشی، مسئله مدیریت و رهبری در آموزش و پرورش را بیش از پیش اهمیت بخشیده است. مع هذا، باید اعتراف كرد كه مدیریت آموزشی هنوز جایگاه شایسته خود را در نظام آموزشی احراز ننموده است. 
 
مدیریت آموزشی در جهان، به مرور، معنای رهبری در تمام سطوح نظام آموزشی را پیدا كرده است. با این حال، در نظام آموزشی ما، مدیریت آموزشی فعالیتی است كه خارج از مدارس و سازمانهای آموزشی، در بالاترین سطح سلسله مراتب وزارتی صورت می‌گیرد و مقصود از آن، اعمال ضوابط و مقررات رفتاری، برای ایجاد نظم در گردش كار نظام به طور كلی است. در نتیجه، مسائل مدیریت آموزشی در سطوح مختلف ناشناخته مانده به آنها توجهی مبذول نمی‌شود یا اصولاً مسائل مربوط، مورد مطالعه و تحقیق قرار نمی‌گیرند. از این رو، در ارتباط با مسائل مدیریت آموزشی جز مختصری مطالعات آماری یا توصیفی، تحقیق در خور  اعتنایی در دست نیست. 
 
 
کلمات کلیدی:

مدیریت

نظام آموزشی

مدیریت آموزشی

برقراری روابط انسانی

 
 
 
مفهوم مدیریت 
مدیریت فراگرد بكارگیری موثر و كارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یك نظام ارزشی پذیرفته شده است كه از طریق برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امكانات، هدایت، و كنترل عملیات برای دستیابی به اهداف تعیین شده، صورت می‌گیرد. این تعریف، پنج نكته اساسی ذیل را كه زیربنای مفاهیم كلی مدیریت در حوزه‌های نظریه پردازی و كاربرد هستند، در بر دارد:
 
1- مدیریت یك فراگرد است؛ 
2- مدیریت بر هدایت تشكیلات انسانی دلالت دارد؛ 
3- مدیریت موثر مبتنی بر تصمیم‌گیری مناسب و دستیابی به نتایج مطلوب است؛ 
4- مدیریت كارا، متضمن تخصص و مصرف مدبرانه منابع است؛ 
5- مدیریت بر فعالیتهایی هدفدار، تمركز دارد. 
 
 
 
فهرست مطالب 
مقدمه 1

فصل اول: توانایی تشخیص مفهوم مدیریت و اصول آن 2

آشنایی با مفهوم سیستم و انواع آن 3
خصوصیات مشترك سیستمهای باز 6
سازمان 9
عوامل مشخص كننده سازمان11 
عوامل كلیدی سازمان 11
انواع سازمان13 
اصول عام و كلی مدیریت از دیدگاه فایول17 
نظریه‌های رفتار رهبری20 
 

فصل دوم: توانایی تشخیص مفهوم مدیریت آموزشی و كاركردهای آن 25

تعریف آموزش25 
فایده‌های آموزش28 
آموزش فنی و حرفه‌ای در ایران28 
آموزشهای رسمی و غیر رسمی29
كاركردهای آموزشی 32
ضرورت و اهمیت مدیریت آموزشی 34
مدیریت آموزشی36 
اهمیت و جایگاه مدیریت آموزشی 38
 

فصل سوم: توانایی اجرای مقررات و آیین نامه‌های موسسات كارآموزی42 

ویژگی‌های موسسات آموزشی 42
مهارت‌ها مدیریت آموزشی 43
انواع استانداردهای مهارت و آموزشی از نظر محدوده كاربرد 53
سازمان فنی و حرفه‌ای 55

 

فصل چهارم: توانایی برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای برنامه‌ها 58

برنامه‌ریزی آموزشی 58
فعالیت‌های برنامه‌ریزی آموزشی60 
 

فصل پنجم: ارزشیابی از دوره‌های آموزشی 62

ارزشیابی 62
معیارهای ارزشیابی 64
مراحل و اصول ارزشیابی 64
 

فصل ششم: توانایی تهیه گزارش‌های مورد نیاز آموزشگاه 68

مكاتبات اداری 68
نامه 69
گزارش 73
بخش نامه 80
صورت جلسه 81
سازمان جلسه 82
آیین نامه 83
احكام اداری 84
اسناد و نوشته‌های حقوقی 87
 

فصل هفتم: توانایی برقراری روابط انسانی 89

ارتباط 89
عناصر ارتباطی 90
سدهای ارتباطی94 
ارتباطات انسانی 96
اهداف و اصول روانشناسی 99
تاریخچه جامعه شناسی 101
 

فصل هشتم: توانایی نظارت بر امور مالی آموزشگاه 104

اصطلاحات حسابداری 106
اصول عمومی حسابداری 108
انواع موسسه  و مراكز مالی 110
 

فصل نهم: توانایی پیشگیری از حوادث و رعایت نكات ایمنی و بهداشت كار 114

بهداشت كار 114
حوادث ناشی از كار 117
آتش سوزی و راه‌های كنترل آن 121
راههای پیشگیری از حریق 122
روش‌های اطفاء حریق 124
اقدامات و كمكهای اولیه ضروری 125
تنفس مصنوعی 125
روش‌های كاهش آلودگی صوتی 126
راههای پیشگیری از عوارض ناشی از گرما 127
حفاظت در برابر پرتوها 128
موارد ایمنی به منظور جلوگیری از بروز عوارض شیمیایی 129
كمكهای اولیه در گرما زدگی و سرما زدگی 130
وسایل مبارزه با انواع آتش‌ها 132
نكات  ایمنی مربوط به سیستم برق 134
ایمنی گاز و وسایل گاز سوز135
كمك‌های اولیه 137
جلوگیری از حادثه‌ها 141
 
 

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی (بصورت جامع و کامل)


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران
بازديد : 261

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران

هدف از این تحقیق بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران می باشدکه روش تحقیق از نظر اجرا توصیفی و از نظر هدف کاربردی می باشدروش نمونه گیری و جامعه موردنظر پایان نامه 120 نفر یوده اندکه با توجه به محدود بود افراد کل آنها انتخاب شده اند

دانلود بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران

مدیریت دانش
فرهنگ سازمانی
شهرداری منطقه 17 تهران
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش
 بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 21237 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 255

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی با عنوان بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران

 
چکیده:
مدیریت دانش، کاملاً یک روش جدید مدیریت را معرفی می کند. این مفهوم بر تبدیل موهبتهای عقلانی کارکنان و سازماندهی نیروهای سودمند درونی اعضاء کارکنان – نیروی رقابت و ارزش جدید- عمل می کند. مدیریت دانش بر پیوند اطلاعات با اطلاعات، اطلاعات با فعالیت‌ها و اطلاعات با فرد- برای تحقق اشتراک دانش ( از قبیل دانش ضمنی و دانش صریح) توجه دارد. و با مدیریت اطلاعات کاملاً متفاوت است.
 
فرهنگ سازمانی موضوعی است كه به تازگی در دانش مدیریت و در قلمرو رفتار سازمانی راه یافته است. به دنبال نظریات و تحقیقات جدید در مدیریت، فرهنگ سازمانی دارای اهمیت روزافزونی شده و یكی از مباحث اصلی و كانونی مدیریت را تشكیل داده است. جمعیت‌شناسان، جامعه‌شناسان و اخیراً روان‌شناسان و حتی اقتصاددانان توجه خاصی به این مبحث نو و مهم در مدیریت مبذول داشته و در شناسایی نقش و اهمیت آن نظریه‌ها و تحقیقات زیادی را به‌وجود آورده و در حل مسائل و مشكلات مدیریت به كار گرفته‌اند. با بررسی كه توسط گروهی از اندیشمندان علم مدیریت به عمل آمده فرهنگ سازمانی به‌عنوان یكی از مؤثرترین عوامل پیشرفت و توسعه كشورها شناخته شده است.
 
 به‌طوری‌كه بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه موفقیت كشور ژاپن در صنعت و مدیریت یكی از علل مهم توجه آنها به فرهنگ سازمانی است.فرهنگ سازمانی به‌عنوان مجموعه‌ای از باورها و ارزشهای مشترك بر رفتار و اندیشۀ اعضای سازمان اثر می‌گذارد و می‌توان نقطه شروعی برای حركت و پویایی و یا مانعی در راه پیشرفت به شمار آید. فرهنگ سازمانی از اساسی‌ترین زمینه‌های تغییر و تحول در سازمان است نظر به اینكه برنامه‌های جدید تحول بیشتر به تحول بنیادی سازمانی نگاه می‌كند از این‌رو هدف این برنامه‌ها تغییر و تحول فرهنگ سازمان به‌عنوان زیربنا به بستر تحول است.
 
هدف از این تحقیق بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران می باشدکه روش تحقیق از نظر اجرا توصیفی و از نظر هدف کاربردی می باشد.روش نمونه گیری و جامعه موردنظر پایان نامه 120 نفر یوده اندکه با توجه به محدود بود افراد کل آنها انتخاب شده اند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

فرهنگ سازمانی

شهرداری منطقه 17 تهران

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش

 
 
 
 
فهرست مطالب:
فصل 1:کلیات تحقیق
فصل 2:ادبیات و مبانی نظری
        بخش اول:فرهنگ سازمانی
        بخش دوم:مدیریت دانش
        بخش سوم:پیشینه تحقیق
        بخش چهارم:آشنایی با شهرداری منطقه 17 تهران
فصل سوم:روش شناسی تحقیق (متدولوژی)
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل یافته هتای تحقیق
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها

دانلود بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ارزیابی توانایی مدل های داده کاوی در پیش‌بینی قیمت سهام
بازديد : 210

ارزیابی توانایی مدل های داده کاوی در پیش‌بینی قیمت سهام

در این مقاله تمرکز اصلی بر روش های هوشمند و مقایسه آن با روش خطی می باشد که در برگیرنده مدل های مدل تخمینگر بردار پشتیبان (SVR)، تخمینگر حداقل درجه (LARS)، مدل شبکه عصبی –فازی(ANFIS) است

دانلود ارزیابی توانایی مدل های داده کاوی در پیش‌بینی قیمت سهام

تخمینگر بردارپشتیبان (SVR)
تخمینگرحداقل درجه (LARS)
شبکه عصبی – فازی (ANFIS)
دانلود مقاله ارزیابی توانایی مدل های داده کاوی در پیش‌بینی قیمت سهام
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته حسابداری
خرید پایان نامه رشته حسابداری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 89 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

ارزیابی توانایی مدل های داده کاوی در پیش‌بینی قیمت سهام

 
   چکیده :
اهمیت ویژه بازار سرمایه در توسعه اقتصادی ازطریق هدایت موثرسرمایه‌ها وتخصیص بهینه منابع غیرقابل انکاراست. سرمایه‌گذاری دربازارسرمایه مستلزم تصمیم‌گیری می‌باشدکه این خودنیازمنددستیابی به اطلاعاتی درخصوص وضعیت آینده قیمت بازار سهام می‌باشد. لذادرصورتی که بتوان روندآتی بازارسهام را با روش‌های مناسب پیش‌بینی نمود،سرمایه‌گذارمی‌تواند بازده حاصل از سرمایه‌گذاری خود را بیشینه سازد .
 
این تحقیق به بررسی دقت مدل های تخمینگربردارپشتیبان(SVR)،تخمینگرحداقل درجه (LARS)،شبکه عصبی – فازی (ANFIS)جهت پیش بینی قیمت سهام در سه سطح روزانه ،هفتگی و ماهیانه می‌پردازد .جامعه آماری این تحقیق در برگیرنده کلیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در بازه زمانی 1380تا 1389می باشد که نمونه مورد بررسی شامل  10 شرکت می باشد.نتایج نشان می‌دهد که هر سه مدل قابلیت پیش بینی قیمت سهام را دارا هستند اما مدل  های تخمینگر بردار پشتیبان (SVR) و شبکه عصبی -  فازی در دو سطح داده های روزانه و هفتگی توانایی بالاتری جهت پیش بینی قیمت سهام دارا می با‌شند.
 
 
واژه های کلیدی:

تخمینگر بردارپشتیبان (SVR)

تخمینگرحداقل درجه (LARS)

شبکه عصبی – فازی (ANFIS)

 
 
مقدمه :
ناشناخته ‌بودن عوامل تاثیر گذار بر تغییرات قیمت سهام همواره دلیلی برای روی آوردن به پیش‌بینی قیمت سهام شرکت ‌ها است .امروزه مدیران مالی ترجیح می ‌دهند مکانیزمی در اختیار داشته باشند که بتواند آن ها را در امور تصمیم ‌گیریشان یاری نماید به همین دلیل توجه به روش های پیش‌بینی بسیار مورد توجه قرار گرفته است .از این رو متخصصان بازارسرمایه، سالیان متمادی به مطالعه  بازار و شناسایی الگوهای مختلف برای  پیش بینی پرداخته اند که برای این امر تركیبی از تشخیص الگو و تجربه‌ی مبتنی بر مشاهده روابط علّت و معلول را بكار بسته اند. همچنین برنامه‌های نرم ‌افزاری بسیاری نیز وجود دارند كه به این تصمیم‌گیری كمك  می‌کندو به عنوان موتور پیش بینی مورد استفاده قرار می گیرند. با این وجود در روندهای مالی، اغلب شرایطی بوجود می آید كه قوانین را به هم  می‌ریزد وپیش بینی را توسط روشهای مذكور دشوار می سازد.
 
در ادبیات موضوع ، روش های پیش بینی گوناگونی وجود دارد.این تکنیک ها براساس نوع ابزار و نوع داده های مورد استفاده به چهارگروه طبقه بندی نمود :
1- روش های تحلیل فنی 
2- روش های تحلیل بنیادی  
3- روش های پیش بینی سری های زمانی کلاسیک 
4- روش های هوشمند 
 
تحلیل گران فنی سعی می‌کنند بر اساس  الگوهای موجود در نمودار داده‌های مربوط به بازار ،قیمت را پیش‌بینی کنند .تحلیل‌گران بنیادی ،با توجه به ارزش واقعی و ذاتی یک سهم اقدام به پیش‌بینی می‌نمایند . در پیش‌بینی با روش ‌های کلاسیک ،فرض بر این است که مقادیر آینده قیمت ،سیر خطی مقادیر گذشته را می‌پیمایند .روش های هوشمند الگوهای خطی و غیر خطی موجود در داده‌ها ی مربوط به بازار را دنبال می‌کنند تا بدین وسیله فرایند ایجاد آنها را حدس بزنند. [6]
 
در این مقاله تمرکز اصلی بر روش های هوشمند و مقایسه آن با روش خطی می باشد که در برگیرنده مدل های مدل تخمینگر بردار پشتیبان  (SVR)، تخمینگر حداقل درجه (LARS)، مدل شبکه عصبی –فازی(ANFIS) است.ماشین‎ بردار پشتیبان  (SVM) یکی از روش‎های یادگیری بانظارت است . این الگوریتم در زمینه  شناسایی الگو و پیش بینی رگرسیون استفاده  می شود.هدف آن تشخیص و متمایز کردن الگو های پیچیده در  داده ها و یافتن قوانین حاکم بر آنها می باشد .ماشین بردار پشتیبان دارای ویژگی تعمیم پذیری خوب ،توانایی در طبقه بندی الگو های ورودی ،رسیدن به الگوی بهینه کلی ، قابلیت یادگیری (تعیین خودکار ساختار بهینه برای مجموعه داده های تحت آموزش ) است.
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
ارزیابی توانایی مدل های داده کاوی در پیش‌بینی قیمت سهام1
چکیده :2
واژه های کلیدی :3
مقدمه :3
مروری بر پیشینه تحقیق :5
تحقیقات داخلی :8
روش تحقیق :9
فرضیه های تحقیق :9
جدول شماره 1: تعداد داده ها در سه سطح روزانه ،هفتگی ،ماهیانه برای هر شرکت10
آزمون فرضیه :11
نمودارشماره 1: فرایند  پیشبینی قیمت سهام برای مقایسه الگوریتمهای ANIFS، LARS و SVR با یکدیگر12
فرآیند ارزیابی مدلها :12
جدول شماره 2:شاخص های ارزیابی خطای  مدل های ANIFS، LARS و SVR12
جدول شماره 3- نرخ خطای محاسبه شده برای داده های آزمایشی روزانه برحسب هر شرکت13
داده‌های هفتگی:         جدول شماره 4: نرخ خطای محاسبه شده برای داده‌های آزمایشی هفتگی برحسب هر شرکت15
داده‌های ماهیانه :           جدول شماره 5: نرخ خطای محاسبه شده برای داده‌های آزمایشی ماهیانه برحسب هر شرکت18
نتایج بررسی فرضیه ها به صورت کلی در جدول شماره 6  ارایه گردیده است19
نتیجه گیری :20
جدول7-درصد موفقیت مدل ها با جهت برای الگوریتمهای ANFIS وLARSوSVR20
منابع :21
 

دانلود ارزیابی توانایی مدل های داده کاوی در پیش‌بینی قیمت سهام


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مقاله مدیریت ریسك
بازديد : 319

مقاله مدیریت ریسك

شناسایی و مدیریت ریسك یكی از رویكردهای جدید است كه برای تقویت و ارتقای اثربخشی سازمانها مورد استفاده قرار می گیرد به طوركلی، ریسك با مفهوم احتمال متحمل زیان و یا عدم اطمینان شناخته می شود كه انواع مختلف و طبقه بندیهای متنوع دارد

دانلود مقاله مدیریت ریسك

ریسك
مدیریت ریسك
ارتقای اثربخشی سازمانها
دانلود مقاله مدیریت ریسك
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
خرید پایان نامه رشته مدیریت
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق پایان نامه رشته مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 132 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

مقاله مدیریت ریسك

 
چكیده
عدم اطمینان محیطی و شدت رقابت سازمانها و مدیران، آنها را با چالشهای متعدد مواجه ساخته است. برای مدیر مؤثر این چالشها، رویكردهای نوین مدیریت و شایستگیهای خاص طرح و توصیه شده است. شناسایی و مدیریت ریسك یكی از رویكردهای جدید است كه برای تقویت و ارتقای اثربخشی سازمانها مورد استفاده قرار می گیرد. به طوركلی، ریسك با مفهوم احتمال متحمل زیان و یا عدم اطمینان شناخته می شود كه انواع مختلف و طبقه بندیهای متنوع دارد.
 
یكی از این طبقه‌بندیها ریسك سوداگرانه و ریسك خطرناك است. تمامی اشكال ریسك شامل عناصر مشتركی چون محتوا، فعالیت، شرایط و پیامدها هستند. طبقه بندی دیگر ریسك استراتژیك و ریسك عملیاتی است. مدیریت ریسك به مفهوم سنجش ریسك و سپس اتخاذ راهبردهایی برای مدیریت ریسك دلالت دارد. انواع ریسك ها برحسب احتمال وقوع و تأثیر آنها قابل تقسیم است كه نتیجه آن پورتفوی ریسك و اعمال استراتژی‌های مناسب (انتقال، اجتناب، كاهش و پذیرش) است. 
 
 
کلمات کلیدی:

ریسك

مدیریت ریسك

ارتقای اثربخشی سازمانها

 
 
 
مقدمه 
ریسک کاربرد سیستماتیک سیاست‌های مدیریتی، رویه‌ها و فرایندهای مربوط به فعالیت‌های تحلیل، ارزیابی و کنترل ریسک می‌باشد. مدیریت ریسک عبارت از فرایند مستندسازی تصمیمات نهایی اتخاذ شده و شناسایی و به‌کارگیری معیارهایی است که می‌توان از آنها جهت رساندن ریسک تا سطحی قابل قبول استفاده کرد.
 
 
 
فهرست مطالب
مدیریت ریسك1
چكیده1
مقدمه3
تعاریف3

مراحل اصلی در پیاده‌سازی مدیریت ریسک5

عناصر اصلی ریسك13

ریسك استراتژیك و عملیاتی15

ریسک عملیاتی17

تعریف مدیریت ریسك21

پارادایم مدیریت ریسک24

استراتژی‌های مدیریت ریسک25

مدیریت ریسک35
نتیجه گیری38
منابع و مأخذ:39
 

دانلود مقاله مدیریت ریسك


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مدیریت پدافند غیر عامل
بازديد : 262

مدیریت پدافند غیر عامل

پدافند در مفهوم کلی، دفع، خنثی کردن و یا کاهش تاثیرات اقدامات آفندی دشمن و ممانعت از دستیابی به اهداف خودی است

دانلود مدیریت پدافند غیر عامل

پدافند
پدافند غیر عامل
ضرورت پدافند غیر عامل
پدافند غیرعامل در حوزه IT 
پدافند غیر عامل در جنگ های صدر اسلام
دانلود مدیریت پدافند غیر عامل
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید پایان نامه
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 159 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73

مدیریت پدافند غیر عامل

 
مقدمه: 
پدافند در مفهوم کلی، دفع، خنثی کردن و یا کاهش تاثیرات اقدامات آفندی دشمن و ممانعت از دستیابی به اهداف خودی است. 
پدافند به دو بخش تقسیم میشود ۱- پدافند عامل ۲- پدافند غیرعامل 
۱) پدافند عامل: پدافند عامل عبارت از رویارویی و مقابله مستقیم با دشمن و به کارگیری جنگ افزارهای مناسب و موجود به منظور دفع حمله و خنثی کردن اقدامات آفندی وی میباشد. 
۲) پدافند غیرعامل: پدافند غیرعامل به مجموعه اقداماتی اطلاق میگردد که مستلزم به کارگیری جنگ افزار نبوده و با اجرای آن میتوان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری نموده و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد. 
 
۱) موضوعیت پدافند غیرعامل 
بخشی از خسارات و صدمات وارده از حملات هوایی-موشکی، مربوط به اصابت بمب یا هر نوع پرتابه دیگری و ایجاد انفجار توسط آنها میباشد. که در لحظه وقوع حادث میگردد و اغلب موارد، خسارات و صدمات مربوط به پیامدهای این حملات از خسارات ناشی از انفجار اولیه به مراتب بیشتر میباشد و با رعایت اصول پدافند غیرعامل و اجرای طرحهای مربوطه میتوان ضمن کاهش خسارات اولیه از بروز خسارات و صدمات بعدی جلوگیری نموده و یا تاثیر آنها را تا حد بسیار زیادی کاهش داد.اصول اولیه پدافند غیرعامل، ساده و تقریباً ثابت بوده ولی کاربرد این اصول در موارد مختلف تفاوت داشته و در مواردی پیچیده و مشکل میشوند. 
 
 
 
کلمات کلیدی:

پدافند

پدافند غیر عامل

ضرورت پدافند غیر عامل

پدافند غیرعامل در حوزه IT 

پدافند غیر عامل در جنگ های صدر اسلام

 
 
 
فهرست
پدافند غیر عامل ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ3
ضرورت پدافند غیر عامل ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ12
اهمیت پدافند غیر عامل ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ14
ملاحظات در پدافند غیر عامل ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ14
رویكرد جامع به مقوله پدافند غیرعامل ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 15
حوزه های پدافند غیرعامل ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 15
پدافند غیرعامل ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 16
دستگاه‌های میكروفیلم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 17
گفت‌وگوی تفصیلی فارس با رئیس كمیته دائمی پدافند غیرعامل كشورـــــــــــــــــــــــــــــ 18                     
مناطق پدافندی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 30
انواع پدافندــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 30
تشکیل پدافندغیرعامل و مدیریت بحران در وزارت نیروـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 31
پدافند غیر عامل، مدیریت جامع بحران در عرصه دفاع است ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ32
مد یریت بحران ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 40
تاسیس نخستین دانشگاه صنعتی پدافند غیر عامل ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  46
پدافند غیر عامل در جنگ های صدر اسلام  ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 46
پدافند غیرعامل آرامش خاطر و امنیت پایدارــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 50
معماری دفاعی با رویکرد پدافند غیر عامل ــــــــتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 50
پژوهشگاه پدافند غیر عامل راه اندازی می شود ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ59       
  پدافند غیرعامل در حوزه IT ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ60      
  سخن آخرـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 61
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دانلود مدیریت پدافند غیر عامل


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی
بازديد : 364

بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی

تأمین از ریشه (أمن) می باشد و در كتاب لسان العرب در ذیل كلمه ی «أمن» آمده است أمن ضد ترس و امانت ضد خیانت و ایمان ضد كفر می باشد

دانلود بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی

بیمه
بیمه تجاری
بیمه تعاونی
بیمه‌ی مجدد
بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
خرید پایان نامه رشته بیمه
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته بیمه
دسته بندی بیمه
فرمت فایل doc
حجم فایل 58 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65

بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی

 

تأمین (بیمه) در لغت:

تأمین از ریشه (أمن) می باشد و در كتاب لسان العرب در ذیل كلمه ی «أمن» آمده است.
أمن ضد ترس و امانت ضد خیانت و ایمان ضد كفر می باشد و ]همچنانكه[ ایمان به معنای تصدیق كردن است وضد تصدیق تكذیب كردن می باشد و در زبان عربی گفته می شود (آمن به قوم) «به قوم ایمان آورد» و (كذب به قوم) «قومی او را تكذیب كرد.» ولی «آمنته» متعدی است و ضد «أخفته» می باشد ]«آمنته» به او أمان دادم و (أخفته) «او را ترساندم»[
و در القاموس المحیط آمده است:
أمن و آمن بر وزن صاحب ]از نظر معنایی[ ضد (خوف) «ترس» می باشد و فعل أمن بر وزن «فرح» و مضارع آن یأمن و مصدر آن أمن و أمان می باشد.
و أمن بر وزن «كتف» پناهنده است برای ایمن داشتن جان خود و امانت ضد خیانت است و أمنه (او را ایمن داشت) بر وزن سمع می باشد و از همین ریشه «أمنه تأمینا و ائتمنه و استأمنه» می باشند.
و در أساس البلاغه، زمعشری بعد از اینكه معنوی لغوی را بیان می كند می گوید و از جمله مجازها (فرس أمین القوی) «اسب قوی» و(ناقه أمون) «شتر قوی كه از شستی و لغزش در امان باشد» می باشد و امنیت را برای او و صاحبش برقرار كرد. و جمله ی «أعطیت فلاناً من آمن مالی» یعنی از بهترین و نفیسترین مالم به فلانی دادم. چرا كه هنگامی كه مال بر شخصی عزیز باشد آن را تلف نمی كند پس گویا آن مال نسبت به آن شخص در امان است.
 
 
 
کلمات کلیدی:

 بیمه

بیمه تجاری

بیمه تعاونی

بیمه‌ی مجدد

 
 
فهرست مطالب
بیمه تجاری و بیمه تعاونی، بیمه و بیمه‌ی مجدد2
تأمین (بیمه) در لغت:2
تأمین (بیمه) و «أمن» در كتاب و سنت:3
اركان قرارداد بیمه:6
1) مبلغ بیمه:7
غرر و اثر آن در قراردادهای معاوضه ای:11
شكلگیری بیمه:16
انواع بیمه ها:19
بیمه اجتماعی23
انواع بیمه های تجاری24
1- بیمه خسارت:24
2- بیمه اشخاص25
بیمه در برابر ضررهای جسمی:28
شكل اول: شركتهای سهامی بیمه ی مجدد30
شكل دوم: بیمه ی مجدد در زمانی كه از تحمل خارج شود30
حكم شرعی و دینی بیمه و بیمه ی مجدد31
آغاز حكم بر بیمه:32
تصمیمات گروهی33
بیمه ی تعاونی35
نظر اتحادیه بانكهای اسلامی درباره بیمه43
تصمیم مجمع فقه اسلامی متعلق به انجمن جهان اسلام49
بیمه در همه‌ی انواع و اشكال آن49
بیمه و بیمه‌ی مجدّد63
 
 

دانلود بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان
بازديد : 325

پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان

هدف این دسته الگوریتم ها تشخیص و متمایز کردن الگوهای پیچیده در داده هاست ( از طریق کلاسترینگ، دسته بندی، رنکینگ، پاکسازی و غیره)

دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان

SVM
ماشین بردار پشتیبان
دسته بندی داده های جدید
مسئله جداسازی غیر خطی
دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پاورپوینت رشته کامپیوتر
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید پاورپوینت رشته کامپیوتر
دسته بندی مهندسی نرم افزار
فرمت فایل ppt
حجم فایل 429 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 77

پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان

 
مقدمه
SVM  دسته بندی کننده ای است که جزو شاخه Kernel Methods  دریادگیری ماشین محسوب میشود. 
SVMدر سال 1992 توسط Vapnik معرفی شده و بر پایه statistical learning theory  بنا گردیده است.
شهرت SVM بخاطر موفقیت آن در تشخیص حروف دست نویس است که با شبکه های عصبی بدقت تنظیم شده برابری میکند: 1.1% خطا 
 
هدف این دسته الگوریتم ها تشخیص و متمایز کردن الگوهای پیچیده در داده هاست ( از طریق کلاسترینگ، دسته بندی، رنکینگ، پاکسازی و غیره)
مسایل مطرح: 
الگوهای پیچیده را چگونه نمایش دهیم
چگونه از مسئله overfitting پرهیز کنیم
 
 
کلمات کلیدی:

SVM

ماشین بردار پشتیبان

دسته بندی داده های جدید

مسئله جداسازی غیر خطی

 
 
 
ایده اصلی
با فرض اینکه دسته ها بصورت خطی جداپذیر باشند، ابرصفحه هائی با حداکثر حاشیه (maximum margin)  را بدست می آورد که دسته ها را جدا کنند.
در مسایلی که داده ها بصورت خطی جداپذیر نباشند داده ها به فضای با ابعاد بیشتر نگاشت پیدا میکنند تا بتوان آنها را در این فضای جدید بصورت خطی جدا نمود.
 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه
هدف این دسته الگوریتم ها تشخیص و متمایز کردن الگوهای پیچیده در داده هاست
تعمیم و SVM
حل مسئله برای حالت دو بعدی
تابع تصمیم گیری
ابر صفحه
حل مسئله برای حالت دو بعدی
محاسبه پهنای حاشیه
دسته بندی داده های جدید
مسئله جداسازی غیر خطی :
مشکلات فضای ویژگی
نگاشت غیر مستقیم به فضای ویژگی
کرنل
Modularity
ساخت کرنل ها
تشخیص حروف دست نویس
انتخاب تابع کرنل
جدی ترین مسئله در روش SVM انتخاب تابع کرنل است. 
نقاط قوت و ضعف SVM
Strengths
سایر جنبه های SVM

دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری
بازديد : 228

پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری

داده كاوی به فرآیندی گفته می‌شود كه طی آن الگوهای مفیدی از داده ها كه تا كنون ناشناخته بودند، از داخل یك پایگاه داده بزرگ استخراج می شود، علاوه بر آن سیستمهای داده كاوی امكاناتی را به منظور خلاصه سازی و نمایش داده ها فراهم می‌كنند

دانلود پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری

داده كاوی و كاربرد آن در كشف نفوذ
سیستم های تشخیص نفوذ ( IDS )
دانلود پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پاورپوینت رشته کامپیوتر
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید پاورپوینت رشته کامپیوتر
دسته بندی مهندسی نرم افزار
فرمت فایل ppt
حجم فایل 766 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری

 
نفوذ ( حمله ) :
نفوذ به عملیاتی اطلاق می‌شود كه تلاش می كند برای دسترسی غیر مجاز به شبكه یا سیستم های كامپیوتری از مكانیسم امنیتی سیستم عبور كند. این عملیات توسط نفوذ كننده گان خارجی  و داخلی انجام میشود.
 
 

سیستم های تشخیص نفوذ ( IDS )

سیستم تشخیص نفوذ، برنامه‌ای‌است كه با تحلیل ترافیك جاری شبكه یا تحلیل تقاظاها سعی در شناسایی فعالیتهای نفوذگر می‌نماید و در صورتی كه تشخیص داد ترافیك ورودی به یك شبكه یا ماشین، از طرف كاربر مجاز و عادی نیست بلكه از فعالیتهای یك نفوذگر ناشی می‌شود، به نحو مناسب به مسئول شبكه هشدار داده یا واكنش خاص نشان می‌دهد 
 
 

داده كاوی و كاربرد آن در كشف نفوذ

داده كاوی به فرآیندی گفته می‌شود كه طی آن الگوهای مفیدی از داده ها كه تا كنون ناشناخته بودند، از داخل یك پایگاه داده بزرگ استخراج می شود، علاوه بر آن سیستمهای داده كاوی امكاناتی را به منظور خلاصه سازی و نمایش داده ها فراهم می‌كنند. 
جمع آوری داده های شبكه توسط سنسور های سیستم های مانیتورینگ 
تبدیل داده های خام  به داده های قابل استفاده در مدل های داده كاوی 
ایجاد مدل داده كاوی  (مدل های تشخیص سو استفاده ، مدل های موارد غیر متعارف )
تحلیل و خلاصه سازی نتایج
 
 
 

دانلود پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ماشین‌ بردار پشتیبان
بازديد : 379

ماشین‌ بردار پشتیبان

در این گزارش ما یکی از روشهای مدلسازی رفتار نرم افزار مبتنی بر روش طبقه بندی با استفاده از تکنیک ماشینهای بردار پشتیبان را شرح می‌دهیم

دانلود ماشین‌ بردار پشتیبان

SVM
طبقه بندی داده ها
ماشین‌ بردار پشتیبان
مدلسازی رفتار نرم افزار
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پروژه و پایان نامه مهندسی نرم افزار
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق مهندسی نرم افزار
خرید پایان نامه مهندسی نرم افزار
دسته بندی مهندسی نرم افزار
فرمت فایل doc
حجم فایل 210 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

ماشین‌های بردار پشتیبان

 
مقدمه
در بسیاری از کاربردها برای تحلیل و بررسی یک سیستم، ابتدا رفتار آن سیستم را بر اساس اطلاعاتی که از سیستم داریم، مدل می‌کنیم و سپس از آن مدل برای تشخیص رفتارهای آتی آن سیستم استفاده خواهیم کرد. این فرآیند در واقع همان فرآیندی است که در مهندسی معکوس انجام می‌شود.در اینجا تمرکز ما بر روی سیستمهای نرم افزاری است. هدف ما این است که رفتارهای یک نرم افزار را مدل کنیم و سپس از این مدل برای تحلیل رفتارهای ناشناخته آن نرم‌افزار استفاده کنیم. برای مدلسازی رفتار یک نرم‌افزار می‌توانیم از روشهای مختلفی مانند زنجیره های مارکوف، گرافها و تئوری گرافها، روشهای خوشه‌بندی و روشهای طبقه‌بندی استفاده کنیم. در این گزارش ما یکی از روشهای مدلسازی رفتار نرم افزار مبتنی بر روش طبقه بندی با استفاده از تکنیک ماشینهای بردار پشتیبان را شرح می‌دهیم.
 
 
 
کلمات کلیدی:

SVM

طبقه بندی داده ها

ماشین‌ بردار پشتیبان

مدلسازی رفتار نرم افزار

 
 
 
فهرست مطالب
ماشینهای بردار پشتیبان1
1-1 -مقدمه2
2 -نحوه مدلسازی رفتار نرم افزار و کاربردهای آن2
•مدلسازی رفتار نرم‌افزار به منظور تحلیل امنیتی:2
•مدلسازی رفتار نرم افزار به منظور تشخیص یا پیشگویی خطاها:3
•مدلسازی رفتار نرم افزار به منظور ارزیابی کارایی نرمافزار.3
3 -مدلسازی رفتار نرم افزار با استفاده از روش طبقهبندی3
4 -روش طبقه بندی ماشین بردار پشتیبان4
4-1 -نحوه تشکیل ابرسطح جداکننده توسط ماشین بردار پشتیبان5
4-2 -صورت اولیه مسأله9
4-3 -نحوه حل مسأله در حالت کلی10
4-4 -حل مسأله اصلی11
4-5 -مسأله همزاد12
 

دانلود ماشین‌ بردار پشتیبان


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پروژه بررسی و اندازه گیری رطوبت
بازديد : 978

پروژه بررسی و اندازه گیری رطوبت

پروژه-بررسی-و-اندازه-گیری-رطوبتمقدمه: رطوبت هوا را ممکن است با تعیین دمای تر اندازه گیری نمود. ادواتی که بدین منظور استفاده می‌شود سایکرومتر نامیده می‌شود. سایکرومتر از دو دماسنج تشکیل شده است که یکی از آنها مخزنش دائما مرطوب نگهداشته می‌شود و همان دماسنج تر است. هنگامی که هوا بر روی ادوات مورد نظر جریان می‌یابد فرآیند تبخیر به شدانلود فایل

 

برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مقاله ترجمه شده کنترل هموار نوسانات تولید برق فوتوولتائیک (PV) و توان بادی، مبنی بر باتری‌خانه ذخیر
بازديد : 858

مقاله ترجمه شده کنترل هموار نوسانات تولید برق فوتوولتائیک (PV) و توان بادی، مبنی بر باتری‌خانه ذخیره

مقاله-ترجمه-شده-کنترل-هموار-نوسانات-تولید-برق-فوتوولتائیک-(pv)-و-توان-بادی-مبنی-بر-باتری‌خانه-ذخیرهمقاله ترجمه شده کنترل هموار نوسانات تولید برق فوتوولتائیک (PV) و توان بادی، مبنی بر باتری‌خانه ذخیره کننده انرژی (BESS) .... چکیده: از باتری خانه ذخیره کننده انرژی (BESS) برای مقاصد فعلی هموار کردن (منظور از بین بردن نوسانات) نوسانات تولید انرژی بادی و خورشیدی استفاده می شود. این سیستم‌های قدرت هیبدانلود فایل

 

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مقاله بررسي توان اكتيو ، راكتيو ، ضريب توان و انرژي الكتريكي در محيط هاي هارمونيكي
بازديد : 1440

مقاله بررسي توان اكتيو ، راكتيو ، ضريب توان و انرژي الكتريكي در محيط هاي هارمونيكي

مقاله-بررسي-توان-اكتيو--راكتيو--ضريب-توان-و-انرژي-الكتريكي-در-محيط-هاي-هارمونيكيچكيده: هزينه دريافت شده توسط توليد كننده انرژي كه در مقابل برق مصرف شده توسط مصرف كننده (بار الكتريكي) دريافت مي گردد بر اساس انتگرال توان اكتيو اندازه گيري شده به كمك اندازه‌گيرهاي انرژي (وات ساعت متر) استوار است. بدليل موجود بودن توان اكتيو و راكتيو هارمونيكي در سيستم قدرت، توان كل جذب شده توسط بادانلود فایل

 

موضوع: فني و مهندسي,برق و الكترونيك و مخابرات,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

دانلود تحقیق، دانلود پروژه، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، دانلود گزارشکار، دانلود جزوه
بازديد : 219

پایان نامه بررسی چابکی سازمانی و تاثیر مدیریت دانش بر آن
بازديد : 1481

پایان نامه بررسی چابکی سازمانی و تاثیر مدیریت دانش بر آن

پایان-نامه-بررسی-چابکی-سازمانی-و-تاثیر-مدیریت-دانش-بر-آنهدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر و رتبه بندی عوامل مدیریت دانش بر چابکی سازمانی در حوزه مالی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان می باشد، برای این منظور جامعه آماری شامل کلیه کارکنان حوزه مالی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که تعداد 200 نفر هستند و برای تعیین حجم نمونه از این میان تعداد 131 نفر با دانلود فایل

 

موضوع: علوم انساني,مديريت,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

پاورپوینت بررسی شاخص هاي بورس
بازديد : 1634

پاورپوینت بررسی شاخص هاي بورس

پاورپوینت-بررسی-شاخص-هاي-بورسپاورپوینت بررسی انواع شاخص هاي بورس اوراق بهادار در قالب 73 اسلاید، مقدمه: براي كساني كه با بورس اوراق بهادار سروكار دارند داشتن معياري جهت ارزيابي و سنجش عملكرد بازار در هر مقطع يا دوره زماني و امكان مقايسه آن با دوره هاي ديگر از اهميت ويژه اي برخوردار است. يكي از سودمندي هاي اين مقايسه آن است ...دانلود فایل

 

موضوع: علوم انساني,اقتصاد,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 442

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف